یادگیری کلمات انگلیسی در کمترین زمان !
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

امروز میخواهیم فوت و فن های یادگیری کلمات انگلیسی را بررسی نماییم.

اگرچه یادگیری واژگان انگلیسی یکی از مهارت های اصلی زبان نیست ، اما برای تقویت همه مهارت ها مانند گوش دادن ، صحبت کردن، نوشتن یا خواندن ، دانش آموزان و دانشجویان باید واژگان خود را افزایش دهند تا بتوانند به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنند.

به عنوان مثال ، برای برقراری ارتباط روان به زبان انگلیسی ، باید با ساختارهای دستوری آشنا باشید و نحوه استفاده صحیح از آنها را بدانید. اما فقط دانستن ساختارها و قوانین دستوری زبان انگلیسی کافی نیست.

ساختارها مانند عباراتی هستند که باید برای شکل دادن کلماتی که در سازه های موجود استفاده می کنید استفاده کنید و بنابراین می توانید تا آنجا که ممکن است انگلیسی صحبت کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که یادگیری واژگان انگلیسی هرگز پایان نمی یابد و دانش محدود نیست. در نتیجه ، چه پیشرفته و چه متوسط ​​، می توانید هر روز واژه های جدیدی یاد بگیرید تا واژگان خود را به افرادی نزدیک کنید که زبان اصلی آنها انگلیسی است.

برای یادگیری کلمات انگلیسی نیازی به برنامه ریزی ندارید!

این احتمالاً عجیب ترین جمله ای است که تاکنون شنیده اید. ما همیشه و همه جا می دانیم که برنامه ریزی زودتر ما را به آنجا که هدفمان است می رساند. اما منظور ما این است که در مطالعه کلمات انگلیسی انعطاف پذیر باشیم.

به عنوان مثال ، این مورد را به روزها و ساعت های خاص هفته محدود نکنید. اگر هر روز سعی کنید کلمات انگلیسی را مرور کرده و یاد بگیرید ، تأثیر آن را زودتر از آنچه فکر می کنید می بینید و یادگیری زبان انگلیسی برایتان راحت میشود

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که تلاش روزانه به این معنی نیست که باید وقت زیادی را برای انجام این کار صرف کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید هفته ای 4 ساعت در روز انگلیسی یاد بگیرید ، توصیه می کنیم آن ساعت ها را بین روزهای هفته تقسیم کنید و فقط حدود بیست دقیقه در روز را صرف این کار کنید.

نتیجه بسیار بهتر از چند ساعت تمرین و مرور کلمات انگلیسی در یک روز خواهد بود.

فرصتی برای یادگیری و کاوش کلمات انگلیسی فراهم کنید

قبلاً اشاره کردیم که شما باید انعطاف پذیر باشید. می توانید در هر زمان و هر مکان آماده یادگیری کلمات جدید باشید یا کلماتی را که قبلاً یاد گرفته اید تکرار کنید.

اما ثانیا ، شما باید فرصتی برای این کار فراهم کنید. این بدان معنی است که برای دانشجویی که می خواهد واژگان انگلیسی خود را گسترش دهد ، بهتر است همیشه یک دفترچه یادداشت کوچک با کلماتی که اخیراً یاد گرفته اید داشته باشد.

یا اگر فکر می کنید ممکن است فراموش کنید آن را با خود ببرید ، توصیه می کنم از یادداشت ها در تلفن همراه خود استفاده کنید.

در این صورت ، شما از زمان مرده خود بیشتر استفاده خواهید کرد. از آنجا که چیزی برای کشف یا گفتگو با خود دارید ، انگیزه بیشتری برای ارائه و یافتن فرصت هایی برای انجام آن خواهید داشت.

در نتیجه ، شما تمام تلاش خود را برای انجام این کار در طول روز انجام می دهید و حتی ممکن است مجبور نباشید آن روز وقت زیادی را برای یادگیری یا مرور کلمات انگلیسی صرف کنید.

چه چیزی بهتر از این؟! وقتی می بینید همه وقت تلف شده خود را هدر می دهند و شنا به آنها حداکثر کارایی را می دهد انگیزه زیادی پیدا می کنید!
به عنوان مثال ، زمان مرده زمان انتظار در صف در بانک یا انتظار برای اتوبوس و غیره است.

این عوامل ساده به سادگی دست به دست هم مدهند و باعث میشوند بتوانید یادگیری کلمات انگلیسی را در کمترین زمان ممکن تجربه نمایید.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد

 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: